Pe langa bombardamentul mediatic despre efectele cu adevarat davastatoare ale acestei Crize, din pacate, se discuta foarte putin despre efectele benefice (la modul real) ale acesteia! Hadeti sa analizam putin:
1. Vor disparea multe dintre firmele facute ca sa existe sau sa acopere miscarile din spatele banilor negrii (nu spun ca economia subterana nu va inflori..!);
2. Se vor regandi prioritatile in atacarea unei piete: pana acum Clientul era undeva la coada Clasamentului – caci erau multi si prosti ce aveau nevoie – iar in top era spatiul logistic, linii de productie de mare capacitate, credite bancare, volume mari, etc
3. Acel Top-Management, gen SOF (son of father) – sau rubedenii (discut aici numai de firmele private, caci in cazul Statului – e DEZASTRU – Criza chiar a crescut acest nivel), vor fi mai atenti selectionari deoarece distanta de la SUCCES la FALIMENT este foarte ingusta si depinde in mare masura de actiunile Managementului!
4. Intoarcerea la Stapanul CLIENTUL – fara a nominaliza Domeniul, la noi, pana acum se VINDEA nu se invata a se MARKETA si apoi vinde!
5. Cei care au avut mereu Capital Circulant suficient si sanatos vor ramane ca cei ce isi vor continu activitate si dupa “incheierea” Oficiala a acestei crize;
Si altele – pe care probabil le ganditi si le puteti vedea si voi din ce in ce mai pregnant iesind la suprafata in lumea Business-ului de astazi!
Intr-adevar apasarea devinde din zi in zi tot mai mare pe genunchi, ajungand sa ne scarpinam la gemenii abdominali cu limba- va rog nu faceti asta acasa- este o actiune destinata numai profesionistilor…si acum revenind SOF este si va fi un indicator de performanta indiferent de vremuri la fel ca ROF-profesionistii stiu ce inseamna-asa ca va rog sa imi dati voie sa ma indoiesc de disparitia SOF- care in cel mai fericit caz va deveni SOBFF- son of best friend father- a se citi partenerul de spagi- nu de alta dar el e la stat si isi permite….
Cu vantul sperantei in pupa….